Och dagen blev lite sämre ändå =(

När jag trodde denna dag nått sin lägsta punkt, så sjönk dagen sju mil till =(
Så här har dagen varit...
Från att barnen gick till skolan har tårarna runnit och smärtan har varit över jävlig och frågan har varit om jag orkar så mkt mer?
Sen har jag gråtit gråtit och åter gråtit..
Gick för att hämta minstingen och trodde jag skulle klappa ihop säkert tusen miljoner gg..
Efter det får jag äntligen chansen att skriva med en jag varit vidrig mot, och jag inser att jag aldrig kan gott göra honom det jag ställt till med, och det gör så ont.
Jag ville bara väl idag men det visade sig att jag bara gjorde bort mig ännu mer, hur det nu kunde vara möjligt =(( idioten jag som är trögare än en guldfisk
Sen går glasögonen sönder och då känner jag att nu kan det väl för fan inte bli sämre, men jo då!!!
Jag biter ihop mina trasiga tänder en flis lossnar och tandvärken blir sju resor sämre, jippi på riktigt.
Sen har jag blivit öm runt hålet i magen, ber till gud att det försvinner så det inte är ngt på tok igen, seriöst jag vill inte till sjukhus, inte igen =(
Satans förbannade piss dag... ååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0