Och idag är jag lite sämre ändå

satan i gatan vad de värker i magen, natten har varit vidrig =(
förstår inte vad det är för fel, ngt med gastro tuben iaf.
smärtan är där den sitter och i går kväll stråla det ut i rygg o axlar.
Jag är så less på detta jag är verkligen det, och varför kan inte något fungera bara? varför måste det hela tiden hända ngt?
Jag har insett att min kropp inte va gjord för att bli opererad och att den inte vill ha främmande föremål i sig =(
Förutom kejsarsnitt så har jag ju aldrig blivit opererad innan min gbp op och som vi vet så har ju varje ingrepp gjort mig sjukare =(
Ska se om jag kan få i mig pytte lite välling idag ändå, det blir så fel när jag har uppehåll med den och då går jag direkt ner i vikt oxå och jag vill ligga stabilt nu.
Men jag återkommer med uppdat och även kort på hur det ser ut runt gastrotuben idag =( blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0