tisdag...

nu väntar jag på ronden....
blir nog hemgång idag.
som ni vet funkar ju min kropp tvärtemot de vanliga... jag är uppenbarligen en annorlunda person på många plan. ;-)
nu har jag frågat en massa olika om min smärtlindring fentanyl plåster, och tydligen är den jätte stark o ska va bättre än morfin du får här.
men varför hjälper den inte mig?
jag förstår ju dom om dom inte tror mig men seriöst den funkar inte :-(
jag har fått morfin intravenöst här men de har bara hjälpt lite men bättre än plåster iaf...
smärtorna har varit över jävlig o i natt har jag sovit mellan 05,30 och 06,00.
men de blir väl att åka hem o slåss med smärtorna... jippi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0