att bryta ihop

Försöker att inte bryta ihop längre.
Jävlar vad jag biter ihop ibland och ibland låtsas jag som om jag inte har en sjuk kropp för då är de lättare att klara dagarna...
Men så blir de så här.. knappen "pulserar" smärtande dunkande lixom.. ömt.. svårt att förklara :-\
svårt att tömma då de sätter sig bitar i hålet..
Allt känns skit o värdelöst bara...
och jag inser att släpper de inte snart så är de sjukhuset som gäller o de får mig att gråta oxå då jag verkligen hatar att va ifrån barnen oxå... plus att jag hatar sjukhuset :-(
någon som är avundsjuk?

känner mig ensam i detta i vad jag känner o hur ja mår.. vem orkar höra om skiten längre? inte jag iaf....

Kommentarer
Postat av: shadaim12.wordpress.com/

Skickar en styrkekram

2013-03-21 @ 19:50:57
URL: http://shadaim12.wordpress.com
Postat av: Maria Jallow

Men Gumman! Det ska ju inte vara något i den gamla magsäcken som du skriver, då ska det väl inte finnnas något att tömma där heller men uppenbarligen finns det en läcka någonstans som gör att det kommer ut mat från den nya magsäcksfickan över till den gamla. Eller är jag helt ute och cyklar? Vad säger läkarna/kirurgen? Bara fortsätt tömma...och vad är orsaken till att du måste tömma, om det inte finns ett uppenbart fel? Verkar som du har en infektion där knappen sitter dessutom. Vet att du hatar att åka från barnen och in på sjukhuset men det här kommer inte fixa sig av sig självt är jag rädd. Kram!

2013-03-23 @ 12:05:20
URL: http://www.startarom.blogspot.se
Postat av: Marie-Louise

KRAMEN vännen.
Du vet vart jag finns. Du vet att det bara är att sms, ringa, komma.. Jag finns här hemma. Och du vet att jag orkar lyssna på dej. Hoppas du hör av dej snart. Vi kör som innan.. Tillsammans. KRAMEN din älskade LILLEBROR

2013-03-26 @ 06:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0