om "ägget"

fick en fråga på kommentarer vad "ägget" va för ngt som legat i den nya magsäcken och töjt ut den.
önskar jag visste det...
önskar att dom kunde ha skickat iväg det på analys för att fast ställa vad de va för ngt.
men hur konstigt de än låter så kastade kirurgen det och de ända han sa va att det va stort som ett ägg och äckligt!!
många förstod inte varför han gjorde så.
många sköterskor hade oxå velat veta vad det va för ngt.
en annan kirurg sa att man skickar inget på analys om man inte letar
efter cancer!??
så jag kommer aldrig att få veta vad det va som låg i min magsäck..
jag har haft funderingar på om de va ngt dom glömde kvar efter första open.. men ja kan ju fundera på detta hur mkt som helst...

Kommentarer
Postat av: Gentle Giant

Jag fann din blogg i helgen och har idag läst igenom din resa. Just nu är jag mest ordlös över vad du har behövt uppleva och att mina misstankar om att denna typ av operation kan leda till livslånga (negativa) konsekvenser kan stämma. Jag tycker det är så viktigt att andra får ta del av din berättelse (hur går det med bokplanen?). Dels för att de som är i liknande sits som dig kan tro sig vara ensamma med komplikationer eftersom, som du skriver, det inte talas om detta. Dels för att de som överväger gbp op ska få förståelse för vad som kan hända och att det inte är en operation man ska ta lätta på bara för att många genomgår den och rekommenderas den. Jag tror jag får skriva mer när jag smält det hela. Tycker du kämpar på fantastiskt bra och kommer följa dig i din kamp och på din resa. /GG

2013-05-21 @ 15:25:43
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0