varför

hur kunde allt gå så otroligt fel?
det skulle ju vara min tur att börja leva, vara levande.
i stället blev jag fånge i en trasig kropp som med tiden även trasa sönder min själ.
ingen som inte varit här vet hur det är att dagligen plågas av ett dåligt samvete mot familjen.
allt skulle bli så bra o vi skulle ut på äventyr.
men allt blev så fel o i stället sitter jag här o får se dom gå iväg för att hitta på olika saker.
detta är inget vidare liv....
och jag vet inte längre vem jag är.
jag hatar min gbp det vet ni och jag hatar att på större delen sjukhus talas de fortfarande inte om hur åt helvete det kan gå... dom vill inte kännas vid oss.
vi med dom trasiga kropparna står ensamma...
vct fortsätter att rekomendera operationerna på löpande band o de talas så gott om dom...
men vi som fått stå ut med alla kränkningar.. vi som fått våra liv förstörda.. oss talas de inte alls om...
jag vill bli mig igen... jag vill vara linda och inte trasdockanlinda...
jag kommer aldrig få tillbaka mitt liv min hälsa och ingen kan ge mig dom förlorade åren med mina barn...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej.

Problemet är att så många av de som opereras har psykiska problem innan och då går det inte bra. Om människor tvingades ta tag i den delen först så skulle det vara oerhört mycket färre komplikationer.

2013-05-01 @ 15:45:21
Postat av: Sara

Nej, problemet är sjukvården. Man opererade oss på löpande band, utan att veta vad som skulle ske efteråt... Som försökskaniner, man sedan inte vill ta ansvar för!

2013-05-10 @ 23:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0