Kommentar

Anne Moijé om jag skäms....:
Hej Linda!

Av olika anledningar så försvann du från min Facebook för en tid sedan...

Hoppas att du minns mig. Jag har ju också haft ett helvete efter min GBP... Om du scrollar längst ner i denna artikel kan du läsa lite om det senaste (från Aftonbladet)... http://www.tjernberg.se/www/svammel/AB_111011.pdf

För 10 dagar sedan genomgick jag en (akut)operation... Dom opererade ett bråck i min mage, och efter det har jag inte kräkts en enda gång...

Jag hoppas så att du ska få hjälp.

Stor varm kram, och en önskan om en fin jul.

/Anne

Hej Anne.
Absolut minns jag dig =)
Vilken lycka för dig att du sluppit kräkas =) helt underbart ju <3
Jag tog bort min facebook för jag orkade inte med alla elakheter längre =(
Hoppas verkligen det håller i sig för dig så att inte kräkningarna kommer tillbaka.
Va nu rädd om dig.
Kram i massa

Kommentarer
Postat av: Anne Moijé

Den lyckan varade inte så länge dock... Kräks igen

:(



Kram

2011-12-29 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0