Nu får du/ni ge er!!!

Ni är vuxna mäniskor!!!!
Ni har själva barn, vad i helvete ger er rätten att prata om mig säga saker och hitta på en massa skit och bomba mitt barn med!!!
Har ni någonsin funderat på hur ni hade känt er om det hade varit ngn som gjorde så mot era barn?
Nu är det bra kan ni fatta det?
Det är tufft ändå för alla mina barn, dom har en mamma som är jätte dålig just nu pga att sjukvården inte tar sitt ansvar, ni kan inte känna att det räcker med den ångesten?
Jag vet att ni önskar jag dog, ni har sagt det till mitt barn oxå, men det kommer inte hända, jag kommer överleva och jag kommer börja kämpa för att ni ska lära er att hålla käft, jag kommer gå vidare.
Vill ni ngt så är ni välkommna att ta det med mig men nu får ni fan låta barnet vara.
Är ni så svaga och patetiska att ni måste ge er på ett barn för att ni ska känna er starka och tuffa?
Lever ni i sån missär och underkastelse att ni måste ge er på ett barn med det ena än det andra?
Ni är patetiska och det vet vi därför behöver inte vi prata skit om er till ett barn!
Vi skulle aldrig sjunka så jävla lågt som ni gjort i våra och i många andras ögon...
Jag vet att ni läser bloggen, jag har era ip adresser, ni vet vilka ni är!
Nu får det vara bra kan ni förstå det? får jag veta att detta fortsatt då kommer jag gå vidare och i slutändan är det NI som förlorar på det!!!

Hur kan ni ens med att följa min blogg, när ni vet hur ni beter er, patetiskt och tragiskt, kanske är dags att ni sopar rent framför eran egen dörr?? Jag vet så mkt mer än ni tror, och återigen era ipadresser loggas varje dygn ni är inne och kollar, usch ni är såna förlorare.....


Kommentarer
Postat av: Agnes

Dårar har som sagt ingen orsak.

Dessvärre finns de bara.

Och agerar.

Lika huvudlöst som det kan förväntas.



Att folk orkar, Linda.

Vuxna människor dessutom.

Skit i dårarna. De är bara tragiska individer som inte vet bättre.

2012-02-20 @ 22:49:07
URL: http://slottet-godmorgonsol.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Oj vad har hänt? Helt ok att svara på mailen



Kram kram

2012-02-21 @ 12:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0